آیا ادرار دیالیز بیمار است بوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، در شرایط عادی، ادرار دارد بوی خاص خود را دارد، اما پس از مردم کردم بیماری بوی ادرار تغییر خواهد کرد. برای ادرار عنوان مثال بیمار دیابتی بسیار بوی شیرین است. سپس می کند ادرار بیمار به دیالیز است بوی؟

مشخص شده است که کلیه نقش مهمی در تخلیه مواد زائد و سموم بازی می کند، به طوری که بسیاری از مواد خواهد با ادرار با هم، که دلیل این که چرا ادرار است بوی، اما معمولا، آن است تا سنگین نمی باشد، بنابراین ما ممکن است آن را بو. اما پس از مردم کردم بیماری بوی تغییرات، بنابراین ما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.

آیا ادرار بیمار به دیالیز است بوی؟

در واقع، ادرار بیمار به دیالیز است بدون بو و بدون رنگ، آن را مانند آب جوش به نظر می رسد. چرا که کلیه اکثر توابع آن از دست داده است، پس از آن می توانید هر سموم و مواد زائد در آن تخلیه نمی باشد، حتی بدون هیچ مواد در آن وجود دارد. به طوری که چرا ما همیشه گفته مردم که نه "آب جوش" سیگنال خوب است.

بنابراین هنگامی که شما یک "آب جوش" ادرار دارم، شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت، که ممکن است به معنی کلیه شما در شرایط خوبی نیست.

برای بیمارانی که تحت درمان با دیالیز، شما ممکن است برخی دردها و عوارض تجربه، بنابراین شما باید نگرش مثبت به آن را نگه دارید. و به یاد داشته باشید برای برقراری ارتباط با دیالیز خود را به موقع، که می تواند به شما کمک کند رنج می برند درد کمتر است. اگر شما هر گونه کمک نیاز و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-symptoms/1401.html





:: برچسب‌ها: کلیه علائم شکست، دیالیز، ادرار در دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: